Zapisz się do newslettera i korzystaj z promocji
księgarnia Edukator
koszyk jest pusty
DziałySerieAktualności
+48 502 614 626
Business is Beautiful - L\'Art de cultiver la différenceJean-Baptiste Danet, Nick Liddell, Lynne Dobney, Dorothy MacKenzie, Tony Allen
Dział: Inne -> Różne

Business is Beautiful - L'Art de cultiver la différenceJean-Baptiste Danet, Nick Liddell, Lynne Dobney, Dorothy MacKenzie, Tony Allen

Business is Beautiful - L'Art de cultiver la différenceJean-Baptiste Danet, Nick Liddell, Lynne Dobney, Dorothy MacKenzie, Tony Allen
opisen françaisszczegółowe danepodobne
Do koszyka
125,00 zł

Obecne otoczenie gospodarcze wymaga od nas przemyślenia naszego podejścia do podstaw biznesu. Nie jest już możliwe obstawianie sukcesu firmy wyłącznie na podstawie kryteriów finansowych. Autorzy, wszyscy członkowie agencji designu i innowacji Dragon Rouge, proponują zdefiniować sukces w oparciu o 5 wartości: uczciwość, ciekawość, elegancja, dobrobyt, know-how.
Książka jest hołdem dla tych firm, w których biznes i przyjemność nie są dwiema zasadami nie do pogodzenia. Autorzy wybrali 20 firm różnej wielkości i z różnych sektorów, pytając je o jedną lub więcej z tych 5 fundamentalnych wartości. Jacques-Antoine Granjon (vente-privee.com), Xavier Romatet (Condé Nast France) i Morald Chibout (Autolib') to trzej francuscy przedsiębiorcy, którzy dzielą się swoją wizją i przekonaniami na temat tego, czym powinien być "Piękny Biznes".

17 innych niezwykłych przypadków z całego świata ilustruje szczególny cel tej książki.

L'environnement économique actuel nous s impose de revoir notre façon d'envisager les fondamentaux du business. Il n'est plus possible de miser sur la réussite d'une entreprise selon des critères uniquement financiers. Les auteurs, tous membres de l'agence de design et d'innovation Dragon Rouge, proposent de définir le succès selon 5 valeurs : l'intégrité, la curiosité, l'élégance, la prospérité, le savoir-faire.
L'ouvrage rend hommage à ces entreprises où le business et le plaisir ne sont pas deux principes irréconciliables. Les auteurs ont choisi de mettre en avant 20 entreprises de tailles et de secteurs différents, les interrogeant sur l'une ou plusieurs de ces 5 valeurs fondamentales. Jacques-Antoine Granjon (vente-privee.com), Xavier Romatet (Condé Nast France) ou Morald Chibout (Autolib') sont les trois entrepreneurs français qui livrent leur vision et leurs convictions de ce que doit être un "Beautiful Business".
17 autres cas remarquables à travers le monde illustrent le propos singulier de cet ouvrage.


EAN / ISBN: 9791092184105
Oprawa: miękka
Stron: 217
Data wydania: 2013

NASZA CENA:
125,00 zł
-+
Do koszyka

o nas | cennik dostawy | wysyłka i reklamacje | regulamin | polityka prywatności | FAQ
edukator
Księgarnia Francuska Edukator
ul. Bronowicka 19
30-084 Kraków
Czynne:
poniedziałek - piątek : 10:00 - 17:00
sobota : 10:00 - 14:00
tel. 12 421 53 17, +48 502 614 626
kontakt : zamowienia@ksiegarniaedukator.pl
więcej danych
Partnerzy: