X
Serwis używa ciasteczek (cookies) – plików zapisywanych na dysku, w celu zapamiętywania informacji o korzystaniu z serwisu przez użytkownika (więcej).
Użytkownik zawsze może skonfigurować cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
    |  Wydarzenia  |  O Księgarni  |  Jak zamawiać  |  Kontakt

Zaloguj się
Zostań stałym klientem   |   Zapomniałeś hasła?
Autorzy Wydawnictwa Serie Zapowiedzi
Strona główna   |    Polecamy   |    Promocje   |    Nowości   |    Tania książka
szukaj
wyszukiwanie zaawansowane »
Twój koszyk »
Votre panier »
Bench & Berg Polska Sp. z o.o Bench & Berg dispose d’un portefeuille diversifié de marques dans l...

Bench & Berg Polska Sp. z o.o Bench & Berg dispose d’un portefeuille diversifié de marques dans l...

Firma Al-Tech Sp. z o.o. szuka na stanowisko: Handlowiec (specjalista obsługi klienta) Miejsce pra...

FRANCUSKARNIA to podcast dla osób, które chcą czerpać przyjemność z nauki języka francuskiego. O...

Partnerzy

Instytut Francuski w Polsce

Księgarnia Italicus

zobacz polecane strony »

Reklama

Comprendre la grammaire,

cena: 119.00 zł 101.15 zł

zapytaj o produkt

DZIAŁ: Pomoce językowe » Gramatyka teoria

Comprendre la grammaire

Studenci studiów licencjackich (L3) i magisterskich (M1, M2) w FLE. Nauczyciele FLE we Francji lub za granicą, w ramach ustawicznego kształcenia i samokształcenia. Nauczyciele FLM (francuski język ojczysty). Trenerzy trenerów, w tym w instytucjach pozainstytucjonalnych.

Podsumowanie:

Odszyfrowując pytania gramatyczne na podstawie błędów często spotykanych przez uczniów, książka ta jest niezbędnym pragmatycznym narzędziem dla nauczycieli i przyszłych nauczycieli FLE i FSL. Autorzy przyglądają się systemowi języka francuskiego pod kątem trudności, z jakimi spotykają się uczniowie. Opis błędnych stwierdzeń wprowadza w analizę systemu i tworzy podejście dydaktyczne, które pozwala uniknąć pułapek uczenia się. Proponowane postępy dydaktyczne stanowią płótna, które nauczyciel będzie mógł dostosować do potrzeb swojej publiczności.


Public :

Étudiants de niveau licence (L3) et master (M1, M2) en filière FLE, en MEF (métiers de l’enseignement et de la formation) Lettres, en PE (professorat des écoles) FLS. Enseignants de FLE en France ou à l’étranger, en formation continue et en auto-formation. Enseignants de FLM (français langue maternelle). Formateurs de formateurs, y compris dans milieux non institutionnels.

Résumé :

Décryptant les questions de grammaire à partir des erreurs fréquemment rencontrées par les apprenants, cet ouvrage est un outil pragmatique indispensable pour les enseignants et futurs enseignants de FLE et de FLS. Les auteurs interrogent le système de la langue française en fonction des difficultés qui se posent chez les apprenants non-francophones, difficultés que tout enseignant a rencontrées ou rencontrera dans sa pratique. La description d’énoncés erronés introduit l’analyse du système et fonde une démarche didactique qui permet d’éviter les écueils de l’apprentissage. Les progressions didactiques proposées constituent des canevas que l’enseignant pourra adapter aux besoins de son public. Tout à la fois grammaire et manuel de formation à une démarche didactique de l’enseignement de la langue, cet ouvrage de fond constitue un outil pédagogique et didactique précieux permettant de mieux comprendre la grammaire.
Wydawnictwo: Presses Universitaires de Grenoble - PUG
ISBN: 9782706118012
Stron: 265
Rok wydania: 2013
Oprawa: miękka
Język: francuski


[ Poleć znajomym tę pozycję ]
[ Informer un ami ]

 
Opracowanie Prekursor