FAQ
1) Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?
Przesyłki wysyłane są ciągu 1 dnia roboczego od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym lub w przypadku płatności za pobraniem w ciągu 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia.
Czas otrzymania zamówionej przesyłki = Czas przygotowania zamówienia przez pracowników księgarni + czas dostarczenia przesyłki przez firmę przewozową
Czas dostarczenia zamówienia:
1 dzień roboczy - przesyłki kurierskie
1 dzień roboczy - Inpost paczkomaty
1-2 dni robocze - Poczta Polska
Czas otrzymania zamówionej przesyłki = Czas przygotowania zamówienia przez pracowników księgarni + czas dostarczenia przesyłki przez firmę przewozową
Czas dostarczenia zamówienia:
1 dzień roboczy - przesyłki kurierskie
1 dzień roboczy - Inpost paczkomaty
1-2 dni robocze - Poczta Polska
2) Jaki jest koszt dostarczenia przesyłki?
Koszty przesyłki są widoczne po dodaniu książki do koszyka.
Więcej o cenach i czasie dostawy.
Więcej o cenach i czasie dostawy.
3) Czy istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia?
Zamówione książki można odebrać w księgarni przy ulicy Bronowickiej 19 w Krakowie, po otrzymaniu mailowego potwierdzenia zamówienia od pracownika księgarni.
4) Co zrobić, żeby nie płacić za wysyłkę ?
Zamówienia powyżej 200 zł zwolnione są z opłaty za przesyłkę.
5) Czy istnieje możliwość otrzymania faktury z odroczonym terminem płatności?
Do każdej transakcji dodajemy paragon lub fakturę VAT. Klienci instytucjonalni (szkoły, biblioteki, uczelnie, itp.) mogą otrzymać fakturę na przelew, płatną w ciągu 14 dni po otrzymaniu książek.
6) Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia na adres e-mail?
W pierwszej kolejności prosimy sprawdzić folder SPAM w skrzynce odbiorczej.
Czasami zdarza się ,że e-mail potwierdzający zamówienie dotrze do Państwa z opóźnieniem.
Prosimy sprawdzić poprawność adresu e-mail podanego w formularzu zamówienia.
W sytuacji, w której nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia na adres e-mail podany podczas rejestracji lub zakupu, skontaktuj się z nami: zamowienia@ksiegarniaedukator.pl
Czasami zdarza się ,że e-mail potwierdzający zamówienie dotrze do Państwa z opóźnieniem.
Prosimy sprawdzić poprawność adresu e-mail podanego w formularzu zamówienia.
W sytuacji, w której nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia na adres e-mail podany podczas rejestracji lub zakupu, skontaktuj się z nami: zamowienia@ksiegarniaedukator.pl
7) Na jakie konto bankowe powinienem wpłacić pieniądze za zakupiony towar?
Przelew za zakupione towary prosimy dokonywać na poniższe konto bankowe:
25 1750 1048 0000 0000 0369 6693
BNP Paribas
Księgarnia Francuska Edukator
ul. Bronowicka 19
30-084 Kraków
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.
25 1750 1048 0000 0000 0369 6693
BNP Paribas
Księgarnia Francuska Edukator
ul. Bronowicka 19
30-084 Kraków
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.