Grammaire en action A1 + CD audio

En action to propozycja wydawnictwa CLE International, zawiera zestaw ćwiczeń pobudzających wyobraźnię językową. Każde zagadnienie przedstawione jest według schematu: obserwuję, analizuję, porównuję, stosuję i działam. Do książki dołączono płytę CD audio oraz zeszyt z rozwiązaniami.

83.22 97.90 -15%
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
97.9
szt.
Darmowa dostawa !
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
0
  • Odbiór osobisty Kraków 0
  • Orlen Paczka 0
  • Odbiór osobisty Kraków 0
  • Paczkomaty InPost 13.9
  • Kurier Inpost 14.9
  • Kurier Inpost - pobranie 16
  • Poczta Polska 17.9
ISBN:
9782090353884

Pierwsza prawdziwa gramatyka akcji ...
Pełna ścieżka uczenia się :.
• Obserwuję.
• Analizuję i wyjaśniam.
• Porównuję.
• Ćwiczę.
• Podejmuję działania.
• Zajmuję się memorandum gramatycznym.
• Sprawdzam swoje umiejętności w ocenie.

Podejście w pełni zorientowane na działanie:
-w celu nabycia lub zmiany umiejętności gramatycznych,
-opanowanie komunikacji ustnej i pisemnej.

W sytuacji klasowej lub autonomicznie.

Z płytą CD audio, ocenami i książeczką odpowiedzi

Kolekcja IN ACTION w reżyserii Anny Mubanga-Beya i Anatole Bloomfield,
Profesorowie i trenerzy Alliance Française de Paris-Ile-de-France

Parametry:
Poziom zaawansowania:
A1
Wydawca: Cle International
EAN / ISBN: 9782090353884
Oprawa: miękka
Format: 19cm/28cm
Stron: 223
Data wydania: 2009

Ouvrage de Grammaire en français langue étrangère (FLE), dans la collection En action, pour grands adolescents et adultes, niveau débutant.

Un parcours d'apprentissage complet :

  • J'observe
  • J'analyse et j'explique
  • Je compare
  • Je pratique
  • Je passe à l'action
  • Je consulte le mémento grammatical
  • Je teste mes capacités dans Évaluation

Une démarche entièrement tournée vers l'action :

- pour acquérir ou réviser les compétences grammaticales
- pour maîtriser la communication orale et écrite

En situation de classe ou en autonomie
Avec un CD audio, des évaluations et un livret de corrigés

Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: