niedostępny

Litterature en classe de Fle

Literatura jest niezbędnym wektorem przekazu języka i kultury. Dlatego literatura francuska ma swoje miejsce w klasie języka obcego, ale jakie to miejsce? Literatura w klasie FLE oferuje szczegółową, teoretyczną panoramę i praktyczne narzędzia, które pozwalają nauczycielowi jak najlepiej wykorzystać tekst na lekcjach. CELE: - Dlaczego możemy korzystać z tekstów literackich na zajęciach FLE? - Używać kompletnych prac czy zmodyfikowanych? - Po co? Dla kogo? Jaka metoda? - W jakim celu możemy posłużyć się tymi tekstami? Język lingwistyczny? Do nauczania cywilizacji? Do nauczania literatury? W książce znajdziemy: I. PODSTAWY TEORETYCZNE II. UWAGI METODYCZNE III. ARKUSZE EDUKACYJNE (35 arkuszy edukacyjnych poziom A1 / C2 CEFR bezpośrednio do zastosowania w klasie FLE)

155.00
szt.
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
0
  • Odbiór osobisty Kraków 0
  • Orlen Paczka 0
  • Odbiór osobisty Kraków 0
  • Paczkomaty InPost 13.9
  • Kurier Inpost 14.9
  • Kurier Inpost - pobranie 16
  • Poczta Polska 17.9
ISBN:
9782090382273
Parametry:

Wydawca: Cle International
EAN / ISBN: 9782090382273
Oprawa: miękka
Stron: 208
Data wydania: 2013

La littérature est un vecteur essentiel de la transmission d'une langue et d'une culture. On reconnait donc la place de la littérature en classe de français langue étrangère, mais quelle place? Littérature en classe de FLE propose un panorma théorique détaillé et des outils pratiques pour permettre à l'enseignant de faire la mailleure utilisation de textes dans ses cours.

Objectifs:
Pour quelles raisons peut-on utiliser des textes littéraires en classe de FLE?
Utiliser des oeuvres complètes ou des extraits?
Pour quoi? pour qui? Avec quelle méthode?
Quelles fins peut-on servir en utilisant ces textes? Des finc linguistiques? Pour l'enseignement de la civilisation? Pour l'enseignement de la littérature?

Organisation:
I. FONDEMENTS THEORIQUES
II. CONSIDERATIONS METHODOLOGIQUES
III. FICHES PEDAGOGIQUES (35 fiches pédagogiques niveaux A1/C2 du CECR directement exploitable en classe de FLE)

Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: