Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Kategorie
-
Pomoce językowe
- Fonetyka francuska
- Cywilizacja/Kultura Francji
- Rozumienie ze słuchu, wypowiedz ustna
- Odmiana czasownika
- Nauka pisania po francusku
- Lektury uproszczone po francusku
- Nauka ortografii
- Francuski w pracy zawodowej i biznesie
- Nauka słownictwa francuskiego
- Francuski dla lekarzy
- Gramatyka francuska
- Pomoce dla nauczycieli języka francuskiego
- Inne języki
- Nauka polskiego dla francuzów
- Delf/Dalf/Tcf
-
Literatura
- Nagrody literackie
- Literatura polska tłumaczona na francuski
- Literatura klasyczna
- Literatura obyczajowa
- Literatura francuska, frankofońska XX-XXIw.
- Literatura światowa
- Kryminał, sensacja, thriller
- Dla dzieci i młodzieży
- Mały Książę, Przygody Mikołajka
- Biografie
- Historia i teoria literatury
- Literatura dwujęzyczna
- Poezja i teatr
- Sztuka życia
- Podręczniki
- Gry i zabawy językowe
- Słowniki i encyklopedie w języku francuskim
- Inne
- Dla dzieci
- Nauki humanistyczne i społeczne
-
Pomoce językowe
- Literatura
- Podręczniki
- Bestsellery
- Promocje
- Nowości
- Kontakt
-
Kategorie
-
Fonetyka francuska
-
Cywilizacja/Kultura Francji
-
Rozumienie ze słuchu, wypowiedz ustna
-
Odmiana czasownika
-
Nauka pisania po francusku
-
Lektury uproszczone po francusku
-
Nauka ortografii
-
Francuski w pracy zawodowej i biznesie
-
Nauka słownictwa francuskiego
-
Francuski dla lekarzy
-
Gramatyka francuska
-
Pomoce dla nauczycieli języka francuskiego
-
Inne języki
-
Nauka polskiego dla francuzów
-
Delf/Dalf/Tcf
-
Nagrody literackie
-
Literatura polska tłumaczona na francuski
-
Literatura klasyczna
-
Literatura obyczajowa
-
Literatura francuska, frankofońska XX-XXIw.
-
Literatura światowa
-
Kryminał, sensacja, thriller
-
Dla dzieci i młodzieży
-
Mały Książę, Przygody Mikołajka
-
Biografie
-
Historia i teoria literatury
-
Literatura dwujęzyczna
-
Poezja i teatr
-
Sztuka życia
Pomoce językoweLiteratura -
- Literatura
- Podręczniki
- Bestsellery
- Promocje
- Nowości
- Kontakt
-
Le Damier des Verbes
Gra planszowa Le damier des verbes ma na celu naukę i ćwiczenie poprawnego używania czasowników w języku francuskim.
- Odbiór osobisty Kraków 0
- Orlen Paczka 0
- Odbiór osobisty Kraków 0
- Paczkomaty InPost 13.9
- Kurier Inpost 14.9
- Kurier Inpost - pobranie 16
- Poczta Polska 17.9
Gra opracowana zgodnie z Europejskim Systemem Kształcenia Językowego(Cadre européen commun de référence) - poziom od A1 do B2.
Zestaw zawiera:
- 4 plansze do gry w warcaby, (dla różnych grup czasowników)
- zestaw 60 pionków do warcabów, (30 czarnych i 30 białych)
- 9 kart z zaimkami osobowymi,
- 11 kart zawierających tryby i czas,
- instrukcja w języku francuskim zawiera wskazówki i prezentuje różne sposoby wykorzystania gry w klasie, w domu i podczas kursów online.
Reguły gry są takie same jak w warcabach klasycznych. Należy pamiętać jednak, że warcaby mają wiele odmian, dlatego dopuszcza się zmianę zasad gry przed jej rozpoczęciem. Zmiana reguł urozmaica grę i pobudza do myślenia.
Jak grać w Le Damier des Verbes ?
Przed rozpoczęciem rozgrywki, prowadzący grę decyduje, jakiej planszy i kart do gry użyć. Podejmowana jest także decyzja, czy gra ma się toczyć indywidualnie, czy w zespołach. Prowadzący może wprowadzić pewne zmiany zasad gry przed jej rozpoczęcie, po ustaleniu szczegółów z uczestnikami rozgrywki.
Karty wykorzystywane w grze należy podzielić i położyć zakryte na stole według rodzaju. Celem gry jest zbicie wszystkich pionów przeciwnika (w tym damek) lub pozbawienie przeciwnika możliwości wykonania ruchu. (zablokowanie pionów i damek przeciwnika na planszy)
Karty wykorzystywane w grze należy podzielić i położyć zakryte na stole według rodzaju.
Piony mogą poruszać się po przekątnej do przodu o jedno pole. Za każdym razem, gdy pion gracza wejdzie na pole (kwadrat) z czasownikami w bezokoliczniku, gracz musi wziąć dwie karty (karta z zaimkiem osobowym i karta zawierająca tryb i czas), a następnie wypowiedzieć czasownik w formie wskazanej na kartach. Jeżeli gracz nie odpowie poprawnie, wraca na poprzednie pole na planszy.
Gracz, który chce zbić pion przeciwnika, musi podać poprawną formę czasownika z pola (kwadratu), na którym chce się znaleźć.
Jeżeli nie poda poprawnej formy czasownika, wraca na poprzednie pole na planszy.
Warianty rozgrywki
1) Gracz, który chce zbić pion przeciwnika, musi poprawnie użyć dwóch czasowników znajdujących się na polu (kwadracie) planszy. Jeżeli nie poda poprawnej formy czasowników, wraca na poprzednie pole planszy.
2) Gracze o wyższym stopniu zaawansowania językowego, tworzą pełne zdania, wykorzystując czasowniki znajdujące się na polach planszy.
Zasady gry w warcaby
2. Każdy gracz rozpoczyna grę z dwunastoma pionami (jeden koloru białego, drugi – czarnego), ustawionych na ciemnych polach planszy, po których się poruszają. Każdy z graczy ustawia swoje piony na ciemnych kwadratach w trzech pierwszych rządach po swojej stronie planszy.
3. Grę rozpoczynają białe piony, następnie gracze wykonują ruchy na przemian.
4. Piony mogą poruszać się po przekątnej do przodu o jedno pole. (po ciemnych kwadratach)
5. Pion, który dojdzie do ostatniego rzędu planszy po stronie przeciwnika, zostaje zamieniony na damkę. Damka w przeciwieństwie do pionów może poruszać się zarówno do przodu, jak i do tyłu. W niektórych odmianach warcabów damka może poruszać się o dowolną liczbę pól do przodu lub do tyłu po przekątnej.
6. Gracz może bić pionki przeciwnika. Bicie pionem następuje przez przeskoczenie sąsiedniego piona (lub damki) przeciwnika na pole znajdujące się tuż za nim po przekątnej. (pole to musi być puste)
Zbite piony zostają usunięte z planszy po zakończeniu ruchu.
Można też zbić więcej niż jeden pionek lub damkę w jednym ruchu tym samym pionem, przeskakując przez kolejne piony przeciwnika.
Présentation
Le Damier des Verbes est un jeu qui s'inspire du jeu de dames traditionnel et qui est destiné à des joueurs ayant un niveau d'apprentissage différent. En effet, chaque damier propose des verbes plus ou moins fréquents et parfois difficiles à utiliser.
Objectifs linguistiques
Ce jeu vous permet de pratiquer les modes et les temps verbaux de la langue française, grâce au déplacement des pions de chaque joueur jusqu'à la conquête finale des dames.
Contenu
Ce jeu comprend : 2 plateaux de jeu avec 4 damiers correspondant aux différents types de verbes, 30 pions noirs et 30 pions blancs, 9 cartes avec les pronoms personnels sujets, 11 cartes avec les modes et les temps verbaux.
• Le livret explicatif contient les règles, ainsi que des suggestions pour diversifier le jeu.
• Un didacticiel vidéo pour l’utilisation des jeux ELI est accessible en ligne sur le canal ELI Multimédia.
-
Produkty podobne
-
Ostatnio oglądane produkty