Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Kategorie
-
Pomoce językowe
- Fonetyka francuska
- Cywilizacja/Kultura Francji
- Rozumienie ze słuchu, wypowiedz ustna
- Odmiana czasownika
- Nauka pisania po francusku
- Lektury uproszczone po francusku
- Nauka ortografii
- Francuski w pracy zawodowej i biznesie
- Nauka słownictwa francuskiego
- Francuski dla lekarzy
- Gramatyka francuska
- Pomoce dla nauczycieli języka francuskiego
- Inne języki
- Nauka polskiego dla francuzów
- Delf/Dalf/Tcf
-
Literatura
- Nagrody literackie
- Literatura polska tłumaczona na francuski
- Literatura klasyczna
- Literatura obyczajowa
- Literatura francuska, frankofońska XX-XXIw.
- Literatura światowa
- Kryminał, sensacja, thriller
- Dla dzieci i młodzieży
- Mały Książę, Przygody Mikołajka
- Biografie
- Historia i teoria literatury
- Literatura dwujęzyczna
- Poezja i teatr
- Sztuka życia
- Podręczniki
- Gry i zabawy językowe
- Słowniki i encyklopedie w języku francuskim
- Inne
- Dla dzieci
- Nauki humanistyczne i społeczne
-
Pomoce językowe
- Literatura
- Podręczniki
- Bestsellery
- Promocje
- Nowości
- Kontakt
-
Kategorie
-
Fonetyka francuska
-
Cywilizacja/Kultura Francji
-
Rozumienie ze słuchu, wypowiedz ustna
-
Odmiana czasownika
-
Nauka pisania po francusku
-
Lektury uproszczone po francusku
-
Nauka ortografii
-
Francuski w pracy zawodowej i biznesie
-
Nauka słownictwa francuskiego
-
Francuski dla lekarzy
-
Gramatyka francuska
-
Pomoce dla nauczycieli języka francuskiego
-
Inne języki
-
Nauka polskiego dla francuzów
-
Delf/Dalf/Tcf
-
Nagrody literackie
-
Literatura polska tłumaczona na francuski
-
Literatura klasyczna
-
Literatura obyczajowa
-
Literatura francuska, frankofońska XX-XXIw.
-
Literatura światowa
-
Kryminał, sensacja, thriller
-
Dla dzieci i młodzieży
-
Mały Książę, Przygody Mikołajka
-
Biografie
-
Historia i teoria literatury
-
Literatura dwujęzyczna
-
Poezja i teatr
-
Sztuka życia
Pomoce językoweLiteratura -
- Literatura
- Podręczniki
- Bestsellery
- Promocje
- Nowości
- Kontakt
-
Qu’est-ce que c’est ?
Gra Qu’est-ce que c’est ?(A2-B1) jest przeznaczona dla osób, które mają podstawową znajomość języka francuskiego.
- Odbiór osobisty Kraków 0
- Orlen Paczka 0
- Odbiór osobisty Kraków 0
- Paczkomaty InPost 13.9
- Kurier Inpost 14.9
- Kurier Inpost - pobranie 16
- Poczta Polska 17.9
Uczestnicy rozgrywki mogą poszerzyć zakres słownictwa, nauczyć się opisywać przedmioty i materiały, z których przedmioty zostały wykonane. Gra jest przydatna do nauki poprawnego tworzenia zdań twierdzących, pytających i przeczących, a także do ćwiczenia krótkich i długich form odpowiedzi.
W zestawie:
-55 kart przedmiotów,
-55 kart wskazówek. Na każdej karcie umieszczono 5 wskazówek. Za każdą wskazówkę w trakcie gry przyznawane są punkty. Najtrudniejsza wskazówka = 5 punktów, najłatwiejsza wskazówka = 1 punkt.
-11 kart materiałów z listą odpowiadających im przedmiotów,
-11 kart pomocy: dziesięć z możliwymi pytaniami i jedna z sugerowanymi odpowiedziami,
-instrukcja w języku francuskim zawiera wskazówki i prezentuje różne sposoby wykorzystania gry w klasie, w domu i podczas kursów online.
Gra doskonale sprawdzi się w trakcie zajęć szkolnych, na kursach językowych, lekcjach prywatnych lub do nauki samodzielnej. Gra może również zostać wykorzystana do nauczania zdalnego.
Gra opracowana została zgodnie z Europejskim Systemem Kształcenia Językowego(Cadre européen commun de référence) - poziom od A2-B1.
Przykładowe warianty rozgrywki:
1) CO TO JEST?
Prowadzący grę wybiera karty przedmiotów i odpowiadające im karty wskazówek, które zostaną wykorzystane podczas gry. Następnie umieszcza karty przedmiotów na stole tak, aby wszyscy gracze mogli je zobaczyć. Karty wskazówek pozostają zakryte. Najmłodszy gracz zaczyna od odwrócenia jednej z kart wskazówek i przeczytania na głos pierwszej wskazówki bez pokazywania jej pozostałym graczom. Jeśli nikt nie odgadnie przedmiotu po usłyszeniu pierwszej wskazówki, gracz kontynuuje czytanie pozostałych wskazówek do momentu, aż któryś z graczy odgadnie przedmiot. Prowadzący grę przyznaje odpowiednią liczbę punktów graczom, którzy zgadli poprawnie. Zwycięzcą zostaje gracz, para lub drużyna, która na koniec gry zgromadzi najwięcej punktów. Gra trwa do momentu wykorzystania ostatniej karty lub kończy się po upływie ustalonego limitu czasowego.
2) ZGADNIJ PRZEDMIOT
a) Prowadzący grę wybiera karty przedmiotów i odpowiadające im karty wskazówek, które zostaną wykorzystane podczas gry. Następnie umieszcza karty przedmiotów na stole tak, aby wszyscy gracze mogli je zobaczyć. Karty wskazówek pozostają zakryte. Najmłodszy gracz rozpoczyna od odwrócenia jednej z kart wskazówek, nie pokazując jej pozostałym graczom. Tym razem wskazówki udzielane przez gracza nie znajdują się na kartach wskazówek, odnoszą się do pisowni wyrazu np. zaczyna się na literę..., kończy się na literę..., zawiera literę..., jest...podwójnych liter, nie ma podwójnych liter, jest...sylab, jest...samogłosek, jest...spółgłosek, nie zawiera litery. ..., jest...liter, jest ...spółgłosek i ...samogłosek, rymuje się z... Gracz, który odgadnie przedmiot, wygrywa kartę. Zwycięzcą zostaje gracz, para lub drużyna, która na koniec gry ma najwięcej kart. Gra trwa do momentu wykorzystania ostatniej karty lub kończy się po upływie ustalonego limitu czasowego.
b) Najmłodszy gracz losuje kartę przedmiotu bez patrzenia na nią. Następnie pokazuje ją pozostałym graczom i kładzie zakrytą na stole. Jego zadaniem jest odgadnięcie co przedstawia karta. W tym celu zadaje pytania pozostałym uczestnikom rozgrywki. (w razie potrzeby można wykorzystać pytania z kart pomocy) Zwycięzcą zostaje gracz, który odgadnie najwięcej przedmiotów w najkrótszym czasie lub zadając najmniejszą ilość pytań.
3) GRA W PYTANIA
Prowadzący grę decyduje, czy grać wszystkimi, czy tylko niektórymi kartami przedmiotów, a następnie umieszcza wybrane karty przedmiotów na stole, tak aby wszyscy gracze mogli je zobaczyć. Prowadzący grę kładzie również na stole karty pomocy, aby gracze mogli się z nimi zapoznać w trakcie gry. Następnie talię kart wskazówek kładzie się zakrytą na środku stołu. Najmłodszy gracz rozpoczyna grę biorąc kartę z talii. Następnie pozostali gracze po kolei zadają pytania (korzystając w razie potrzeby z pytań na kartach pomocy). Gracz, który ma kartę ze wskazówkami może odpowiadać na pytania "tak" lub "nie" lub przez użycie sugerowanych odpowiedzi na karcie pomocy. Gracz, który odgadnie przedmiot wygrywa kartę wskazówki i odpowiadającą jej kartę przedmiotu. Zwycięzcą zostaje gracz, para lub drużyna, która na koniec gry ma najwięcej par kart. Gra trwa do momentu wykorzystania ostatniej karty ,lub kończy się po upływie ustalonego limitu czasowego.
Broszura metodyczna w języku francuskim prezentującą sposoby użycia gry jest dostępna na stronie: Instrukcja w języku francuskim.
Présentation
Qu’est-ce que c’est ? est un jeu de cartes photographiques permettant d’enrichir le lexique et de développer les capacités descriptives des apprenants.
Objectifs linguistiques
Ce jeu permet d’enrichir le bagage lexical des joueurs, de décrire et de confronter différents objets d’usage quotidien ainsi que les matériaux utilisés. Il permet d’exercer la forme interrogative/afferrmative/négative.
Contenu
Ce jeu est composé de 132 cartes, à savoir deux jeux de 55 cartes : un jeu avec la photo de l’objet et des cartes avec 5 indices permettant de l’identifier; 11 cartes-matériaux et 11 cartes proposant des questions et des réponses possibles.
• Le livret explicatif contient les règles du jeu et des conseils pour diversifier les activités en présentiel, en classe ou à la maison, et en distanciel, lors des cours en ligne.
• Un didacticiel vidéo pour l’utilisation des jeux ELI est accessible en ligne sur le canal ELI Multimédia.
-
Produkty podobne
-
Ostatnio oglądane produkty