Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Kategorie
-
Pomoce językowe
- Fonetyka francuska
- Cywilizacja/Kultura Francji
- Rozumienie ze słuchu, wypowiedz ustna
- Odmiana czasownika
- Nauka pisania po francusku
- Lektury uproszczone po francusku
- Nauka ortografii
- Francuski w pracy zawodowej i biznesie
- Nauka słownictwa francuskiego
- Francuski dla lekarzy
- Gramatyka francuska
- Pomoce dla nauczycieli języka francuskiego
- Inne języki
- Nauka polskiego dla francuzów
- Delf/Dalf/Tcf
-
Literatura
- Nagrody literackie
- Literatura polska tłumaczona na francuski
- Literatura klasyczna
- Literatura obyczajowa
- Literatura francuska, frankofońska XX-XXIw.
- Literatura światowa
- Kryminał, sensacja, thriller
- Dla dzieci i młodzieży
- Mały Książę, Przygody Mikołajka
- Biografie
- Historia i teoria literatury
- Literatura dwujęzyczna
- Poezja i teatr
- Sztuka życia
- Podręczniki
- Gry i zabawy językowe
- Słowniki i encyklopedie w języku francuskim
- Inne
- Dla dzieci
- Nauki humanistyczne i społeczne
-
Pomoce językowe
- Literatura
- Podręczniki
- Bestsellery
- Promocje
- Nowości
- Kontakt
-
Kategorie
-
Fonetyka francuska
-
Cywilizacja/Kultura Francji
-
Rozumienie ze słuchu, wypowiedz ustna
-
Odmiana czasownika
-
Nauka pisania po francusku
-
Lektury uproszczone po francusku
-
Nauka ortografii
-
Francuski w pracy zawodowej i biznesie
-
Nauka słownictwa francuskiego
-
Francuski dla lekarzy
-
Gramatyka francuska
-
Pomoce dla nauczycieli języka francuskiego
-
Inne języki
-
Nauka polskiego dla francuzów
-
Delf/Dalf/Tcf
-
Nagrody literackie
-
Literatura polska tłumaczona na francuski
-
Literatura klasyczna
-
Literatura obyczajowa
-
Literatura francuska, frankofońska XX-XXIw.
-
Literatura światowa
-
Kryminał, sensacja, thriller
-
Dla dzieci i młodzieży
-
Mały Książę, Przygody Mikołajka
-
Biografie
-
Historia i teoria literatury
-
Literatura dwujęzyczna
-
Poezja i teatr
-
Sztuka życia
Pomoce językoweLiteratura -
- Literatura
- Podręczniki
- Bestsellery
- Promocje
- Nowości
- Kontakt
-
Revenants
Olivier Morel nakręcił dokument "L'Âme en sang", w którym oddaje głos sześciu weteranom - duchom nawiedzanym przez duchy - którzy dźwigają nieznośny ciężar tego, co przeżyli, widzieli i zrobili w Iraku. Ten przejmujący, pożyteczny film, emitowany na antenie Arte w 2011 roku oraz na licznych festiwalach w Stanach Zjednoczonych i Europie, przypomina nam, że liczba samobójstw weteranów jest obecnie wyższa niż liczba żołnierzy poległych na irackiej ziemi. W USA żyje 70 000 weteranów, z których 22 codziennie kończy życie. Maj 2010, filmowanie zakończone, a Morel jest sfrustrowany, ponieważ nie mógł umieścić wszystkiego w filmie: przeszłość, nieświadomość, wyobraźnia, sen, projekcje psychotyczne..., nie mogą być częścią dramaturgii dokumentalnej. Wspólny znajomy skontaktował go z Maël. Maël, po obejrzeniu jego filmu i zeszytów ze zwiadami, jednocześnie entuzjastyczny i pełen niepewności i pytań dotyczących odpowiedzialności, jaką bierze na siebie, postanowił zrobić komiks. Ten album nie jest książką o filmie. Opowiada on historię filmu. Czyli dlaczego Olivier Morel postanowił go zrealizować i jak pracował. Pokazuje szczególną, delikatną i intymną więź łączącą reżysera z filmowanymi przez niego weteranami. Sposób narracji wybrany przez Maëla, aluzyjna delikatność, odrzucająca wszelką voyeurystyczną ingerencję, jest zgodny z jego zaangażowaniem. Jego rysunek, bardzo wiernie oddający rzeczywistość, nie pozostawia miejsca na improwizację czy "wypadki" w kresce, jest narzędziem przekazu doświadczeń.
- Odbiór osobisty Kraków 0
- Orlen Paczka 0
- Odbiór osobisty Kraków 0
- Paczkomaty InPost 13.9
- Kurier Inpost 14.9
- Kurier Inpost - pobranie 16
- Poczta Polska 17.9
Wydawca: Futuropolis
EAN / ISBN: 9782754808743
Oprawa: twarda
Format: 20cm/27,2cm
Stron: 120
Data wydania: 2013
Cet album n'est pas le livre du film. Il raconte l'histoire du film. C'est-à-dire pourquoi Olivier Morel a décidé de le faire et comment il a travaillé. Il montre ce lien particulier, délicat et intime, qui unit le réalisateur aux vétérans qu'il filme. La méthode narrative choisie par Maël, tout en délicatesse allusive, refusant toute intrusion voyeuriste, est à la mesure de son engagement. Son dessin très représentatif du réel, ne laisse de place ni à l'improvisation, ni aux « accidents » du trait, il est un outil pour faire passer le vécu.
-
Produkty podobne
-
Ostatnio oglądane produkty